HTML

atopia blog

leírom a betegséggel kapcsolatos tapasztalataimat, megfigyeléseimet és hogy hogyan próbálom enyhíteni az éppen aktuális tüneteket. Örülnék ha mások is megosztanák velem a megfigyeléseiket.

Friss topikok

  • nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu: JA! férjem korpás hajára a Nisoral és az Aloe Vera First együttes használata volt jó.A First minde... (2010.02.10. 16:45) Atopiás dermatitis

Linkblog

2009.11.25. Vörös,viszkető szemekkel ébredtem

2010.02.09. 22:02 AtroBeDa

Naná, hogy sokkot kaptam tegnap, mikor megláttam a 70 -es éveiben járó hölgy szemét a tükörben és az én szemem volt! Igen, tiszta ráncos, duzzadt és vörös volt. Bekentem propoliszos krémmel, de a gyerekek az iskolában így is megkérdezték ,hogy megvertek-e. :D

Aztán rájöttem a dolgok okára. Alig ittam folyadékot az elmúlt napokban és rengeteg kenyérfélét ettem. Szóval most félretettem a lisztféleségeket és öntöm magamba a vizet, literszámra. Másnapra-mára- sokkal jobb is lett a helyzet. Már nem olyan ráncos és a hatalmas piros karikák is elhalványulták. Nem is viszket annyira! Ismát egy felfedezés az atópiások rejtett világában! Legalábbis nálam bevált... Nem bánnám, ha mások is jeleznék, nekik mi vált be, hátha többen együtt több dologra jövünk rá!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atopia.blog.hu/api/trackback/id/tr781744117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása